windowsowo.pl

Twoje centrum informacji o nowych technologiach – Windows 10 – Android – iOS

Aktualności Ciekawostki

Plus i Polsat z nowym logo. Lepsza identyfikacja?

Są takie marki, do których brandingu zdążyliśmy przywyknąć przez długie lata. Z czasem jednak każdemu przedsięwzięciu potrzebne jest odświeżenie pod względem wizualnym w kwestii chociażby logotypu. Na zmianę w tej kwestii decyduje się właśnie nowo powstała Grupa Polsat Plus – i to zarówno w przypadku popularnej telewizji, jak i operatora komórkowego. Tylko spójrzcie!

Plus i Polsat stawiają na rebranding!

Już na pierwszy rzut oka widzimy, że zarówno Plus, jaki Polsat stawiają na bardzo zbliżone, nowe logotypy, które z pewnością mają zaznaczyć nam powiązania pomiędzy obiema markami. Same grafiki prezentują się naprawdę świeżo, nowocześnie, ale jednocześnie skromnie. Warto w tym momencie przytoczyć słowa Piotra Gawła, Członka Zarządu Polkomtela, operatora sieci Plus:

Nowe, spójne logotypy Plusa i Polsatu to sposób na lepsze komunikowanie naszych usług i ich łatwiejsze kojarzenie z nami przez klientów. Chcemy wyeksponować wartości naszych marek w sposób przejrzysty, prosty i wyrazisty tak, aby widzowie i klienci wiedzieli, że jest to marka z Grupy Polsat Plus, że odpowiada na ich indywidualne potrzeby, że jest to usługa najwyższej jakości oraz że korzystanie z nich, szczególnie w pakiecie, zapewnia im atrakcyjną cenę. Zgodnie z naszą przewodnią myślą strategiczną: „Dla Każdego. Wszędzie”

Pozostaje mieć nadzieję, że nowe logotypy Plusa i Polsatu zostaną ciepło przyjęte i bardzo szybko zapiszą się w naszej świadomości.

Grupa postanowiła, że zmiany będą wdrażane stopniowo, by nas do nich przyzwyczaić. To mądra decyzja. Powinniśmy się jednak spodziewać, że cały proces rebrandingu powinien zostać ukończony do końca bieżącego roku. Trzymamy kciuki!

Źródło: Grupa Polsat Plus