windowsowo.pl

Twoje centrum informacji o nowych technologiach – Windows 10 – Android – iOS

Aktualności Ciekawostki Netflix

Przestałeś korzystać z Netflixa? Serwis nie chce już Twoich pieniędzy!

Netflix to obecnie chyba najpopularniejszy i najbardziej ceniony dostawca treści wideo – filmów i seriali – na rynku. Trudno się temu dziwić. Oferta serwisu jest bowiem bardzo zróżnicowana i regularnie wzbogacana o nowe treści. Co jeśli od dłuższego czasu opłacamy abonament za Netflixa, a nie logowaliśmy się od dawna na nasze konto? Administratorzy postarają się o to, byśmy nie wyrzucali pieniędzy w błoto!

Nie korzystasz z Netflixa? No to spodziewaj się kontaktu!

Jeśli zdecydowałeś się na wykupienie abonamentu za usługi Netflixa, a nie logowałeś się do samego serwisu już od dawna, to przestawiciele giganta VOD będą próbowali się z Tobą skontaktować i przypomnieć Ci o tym, że trwonisz swoje pieniądze. Sam Netflix motywuje swoją nową politykę w następujący sposób:

Chcemy, by zarówno rejestracja w serwisie, jak również anulowanie abonamentu były proste. Dlatego każdy, kto anuluje konto i ponownie dołączy do serwisu w ciągu 10 miesięcy, nadal będzie mieć dostęp do swoich ulubionych tytułów, profili, preferencji oglądania i szczegółów konta. Mamy nadzieję, że nasza nowa strategia pomoże naszym klientom zaoszczędzić ciężko zarobione pieniądze.

Jeśli nie odpowiemy na przypomnienia ze strony serwisu, a nie logowaliśmy się do niego przez około dwa lata, to nasza subskrybcja zostanie automatycznie anulowana, jednak w każdej chwili będziemy mogli ją odnowić na nasze życzenie. To uczciwa decyzna Netflixa. Administratorzy twiedzą, że tego typu nieaktywne konta to własność zaledwie 0,5% wszystkich użytkowników, więc wyłączenie w ich przypadku abonamentu nie nadszarpnie budżetu giganta.

Działanie takie natomiast będzie świetną zagrywką PR-ową – Netflix w ten sposób chce pokazać nam, że jest „dobrym wujkiem”, który nie chce doić z pieniędzy nieaktywnych użytkowników. Czy fani serwisu to docenią? Miejmy nadzieję, że tak!

Źródło: Netflix

ZAOBSERWUJ WINDOWSOWO W GOOGLE NEWS!