Windowsowo

Twój portal o nowych technologiach!

Aktualności Android Ciekawostki Plotki/przecieki Samsung Urzadzenia

W imię konkurencyjności Samsung zdecyduje się na kontrowersyjne rozwiązanie?

Samsung jest w tej chwili niekwestionowanym liderem rynku smartfonów pracujących pod kontrolą Androida. Jak jednak łatwo się domyślić, czasem trudno utrzymać taką korzystną pozycję – szczególnie gdy konkurencja oferuje wydajne urządzenia w niższych cenach. Aby w tej kwestii nawiązać rywalizację z konkurencją, koncern z Korei być może posunie się do wdrożenia radykalnego rozwiązania.

Chodzi oczywiście o wprowadzenie reklam na smartfonach koreańskiego koncernu. Takie pomysły przedstawiają nam najnowsze przecieki. Wskazywana jest także sytuacja, w której urządzenia Samsunga mogłyby być oferowane w dwóch wersjach – droższej, bez reklam, oraz nieco tańszej, wyświetlającej nam oferty od partnerów koncernu. Samsung zarejestrował właśnie w Urzędzie Unii Europejskiej ds. Własności Intelektualnej znak towarowy Samsung Mobile Ads. Oznacza to, że prace nad rozwiązaniem znajdują się już w zaawansowanej fazie. Pozostaje żywić nadzieję, że Koreańczycy podejdą do tematu w dość rozsądny sposób i nie zaczną nas spamować tysiącami reklam.

Nikt bowiem nie podchodzi z optymizmem do uporczywych treści marketingowych. Jeśli temat zostanie „przetrawiony” przez Koreańczyków w nieodpowiedni sposób, to zamiast sukcesu może przynieść gorycz porażki. Na razie jednak musimy poczekać na jakieś oficjalne potwierdzenie ze strony producenta.

Źródło: Gizmochina