windowsowo.pl

Twoje centrum informacji o nowych technologiach – Windows 10 – Android – iOS

Aktualności Microsoft Surface

Microsoft Polska intensywnie promuje Surface Go na swoim fanpage

Microsoft Surface Go zaprezentowany został już nieco ponad miesiąc temu. Kilka dni temu wspominaliśmy Wam o tym, że tablet ten sprzedaje się poniżej oczekiwań i w tej chwili nie ma szans na dogonienie pod względem wyników sprzedaży dużo droższego modelu Surface Pro 4. Koncern z Redmond nadal jednak stawia na agresywny marketing i promuje urządzenie także na polskim fanpage firmy.

Wczoraj na fanpage Microsoft Polska pojawiło się wideo z unboxingiem tabletu Surface Go. Ten niewielki tablet przygotowany został z myślą o konkurowaniu z Chromebookami w sektorze edukacji. Z pewnością jednak ma szanse na to by zainteresować przeciętnego użytkownika, który poszukuje urządzenia dedykowanego codzienniej pracy, przeglądaniu stron www, czy chociażby oglądaniu filmów.

\

Jeśli interesuje Was specyfikacja Surface Go, to odsyłamy Was do jednego z naszych wcześniejszych wpisów. Tablet od Microsoftu charakteryzują kompaktowe rozmiary, przywodzące na myśl popularne jeszcze kilka lat temu netbooki. Sam do niedawna korzystałem od czasu do czasu z takiego niewielkiego urządzenia i muszę przyznać, że w codziennej pracy sprawdzało się wybornie. Oczywiście na pokładzie Surface Go nie uruchomicie wymagających gier komputerowych. Sprzęt ten jednak będzie wdzięcznym towarzyszem w trakcie urlopu czy chociażby podczas wyjazdów służbowych.

Mam nadzieję, że dobrze skrojona kampania marketingowa przyczyni się do poprawy wyników sprzedaży Surface Go. Jest to naprawdę znakomicie zaprojektowany sprzęt i warto zwrócić na niego uwagę chociażby ze względu na zbliżający się wielkimi krokami okres jesiennych zakupów związanych z powolnymi przygotowaniami do Świąt Bożego Narodzenia. Już za kilka-kilkanaście tygodni bowiem gorączka świątecznych zakupów rozgorzeje na dobre. Warto więc sprawić sobie lub bliskim taki sprzęt w prezencie.

Źródło: Microsoft