HP dba o swoich klientów i dumnie wyznaje zasadę, że zadowolony klient to podstawa do sukcesu firmy. Zdecydowanie trzeba się zgodzić z ich podejściem i przyznać im dużego plusa za regularne publikowanie kolejnych aktualizacji firmware do swojego topowego urządzenia z Windows 10 Mobile na pokładzie – HP Elite x3. Wcześniej w tym tygodniu informowaliśmy was, że telefon otrzymał kolejny update, natomiast wczoraj wieczorem Amerykanie opublikowali oficjalną listę zmian w nowej wersji oprogramowania układowego.
HP podąża właściwą drogą, to jedyne, co można na ten temat powiedzieć. Wydali urządzenie biznesowe nastawione konkretnie pod jedną grupę odbiorców i teraz zapewniają im wsparcie techniczne, o którym wielu producentów sprzętu zwyczajnie zapomina. Okres wsparcia dla telefonu kończy się wraz z wydaniem go na rynek, a użytkownik skazany jest sam na siebie. Taka polityka z pewnością nie przejdzie w stosunku do klienta biznesowego, który płacąc ogromne pieniądze za sprzęt, wymaga dostępu do nowych aktualizacji bezpieczeństwa oraz ciągłych ulepszeń w swoim urządzeniu.
Firma HP rozegrała tą partię prawidłowo i od kilku miesięcy notorycznie wydają oni aktualizacje do swojego flagowego Elite x3. Użytkownicy są zadowoleni, firma też. Tak powinien wyglądać rynek mobilny. Ostatni update pojawił się w tym tygodniu, o czym informowaliśmy was w tym tekście:
Wczoraj wieczorem Amerykanie opublikowali listę zmian odnoszącą się do tejże aktualizacji. Sprawdźcie zatem, jakie zmiany zaszły w Elite x3 wraz z najnowszą wersją oprogramowania układowego:
- Aparat: Ulepszono funkcję Auto Focus.
- Aparat: Odświeżono funkcję wykrywania twarzy.
- Dostawcy: Zaktualizowano APN dla Turkish, Vodafone, EE, Spark, China Telecom, Spark, Orange France.
- Poprawiono czas uruchamiania aplikacji.
- Zacinające się wideo na trwającym połączeniu z dockiem zostało naprawione.
- Stabilność: Rozwiązano problem z uruchamiającym się ponownie urządzeniem, gdy używana jest funkcja „Hey Cortana”.
- Stabilność: Wyeliminowano problem z ciągłymi restartami urządzenia po resecie do ustawień fabrycznych.
- System: HP G2 USB-C dock aktualizacja firmware jest wspierana
Oczywiście wraz z nowościami pojawiło się też kilka błędów, o których wspomina HP i tłumaczy, że w kolejnych aktualizacjach powinny zostać one rozwiązane. Nie ma ich za dużo, a zatem nie powinny one przerażać użytkowników:
- Aplikacje: Skype for Business nie może zostać uruchomiony na zewnętrznym wyświetlaczu w trybie Continuum.
- Połączenia: Port LAN w HP desk dock nie posiada konfiguracji UI.
- Zabezpieczenia: Zbyt duża liczba nieautoryzowanych prób uzyskania dostępu do urządzenia, zakończy się jego zablokowaniem. Odblokować sprzęt można na stronie Microsoftu: https://account.microsoft.com/devices
Dajcie znać, co myślicie o polityce wsparcia HP? Aktualizacje to ważny element dla użytkowników? Producenci sprzętu powinni przywiązywać do tego większą wagę? Czekamy na wasze komentarze.
źródło: MSpoweruser