windowsowo.pl

Twoje centrum informacji o nowych technologiach – Windows 10 – Android – iOS

Akcesoria Aktualności Microsoft Urzadzenia Windows 10

Microsoft kładzie nacisk na wsparcie nowego Surface Studio. Osoby, które zakupiły urządzenie nie będą zawiedzione.

Czy linia Surface jest ważna dla Microsoftu? Myślę, że odpowiedź na to nieco retoryczne pytanie może być tylko jedna – Owszem, to najważniejsza marka korporacji z Redmond. Nie powinno dziwić nikogo, że to właśnie ona przynosi największy zysk. Wynika to przede wszystkim ze świetnego sprzętu, dobrego oprogramowania oraz szybkiego i bardzo dokładnego wsparcia technicznego. Do wszystkich klientów, którzy zakupili urządzenie Surface Studio, wysłano wczoraj bardzo ciekawą wiadomość. Sprawdźcie, co się w niej znajduje.

Surface Studio zostało zaprezentowane już jakiś czas temu, podczas konferencji Microsoftu. Dla wielu jest to sprzęt rewolucyjny, ponieważ tak dużego urządzenia spod szyldu Surface jeszcze nie widzieliśmy. Do tej pory Amerykanie skupiali się przede wszystkim na tabletach, a w ostatnim czasie także laptopach – Surface Book. Oczywiście wejście na rynek z nieco większym „gabarytem” było kwestią czasu i – według mnie – przeprowadzone zostało wzorowo.

Poniżej znajdziecie film prezentujący możliwości Surface Studio:

Wszyscy użytkownicy tej popularnej linii Microsoftu zdają sobie sprawę, że poza niesamowicie wydajnymi i innowacyjnymi urządzeniami otrzymują dostęp do bardzo szybkiej i niezwykle precyzyjnej pomocy technicznej. Korporacja z Redmond stawia na to nacisk, ponieważ zdają sobie sprawę, jak ważny jest zadowolony klient.

Wczoraj do wszystkich, którzy zdecydowali się na zakup najnowszego Surface Studio, wysłana została wiadomość, upewniająca ich w polityce wsparcia technicznego prowadzoną przez Microsoftu. Zapewnia ona, że dla wszystkich szczęśliwców posiadających najnowsze urządzenia Amerykanów, otworzona zostanie nowa linia pomocy, która umożliwi im szybkie rozwiązanie każdego potencjalnego problemu. Warto wspomnieć, że swoim podpisem sygnował ją sam Panos Panay, czyli szef programu Surface.

surface-number

Wielu producentów sprzętu powinno czerpać przykład z Microsoftu oraz ich polityki wsparcia technicznego dla użytkowników – zwłaszcza – tego droższego sprzętu. Statystki pokazują, że każdy potencjalny klient zwraca uwagę na dostępność pomocy, a zatem to właśnie jest klucz do sukcesu.

Dajcie znać, co myślicie o pomocy wsparcia technicznego dla nowych urządzeń od Microsoftu? Myślicie, że to dobre rozwiązanie? Jak poczulibyście się, gdybyście otrzymali takiego maila? Czekamy na wasze opinie i komentarze!

źródło: MSpoweruser