UPDATE2: Pamiętam te w pełni uzasadnione głosy niezadowolenia, kiedy okazało się, że Temple Run dla WP8 wymaga 1GB RAM-u. Masa użytkowników posiada przecież smartfony low-endowe jak HTC 8S czy słabsze Lumie z 512 MB RAM, a patrząc na wiekowe już TR trudno zrozumieć, jak grze może to nie wystarczyć. Skoro Gameloft mógł zoptymalizować Asphalta 7, to Imangi Studios też może. I jak się okazuje rzeczywiście dla chcącego (lub dobrze opłaconego) nic trudnego, bo informacje o dostępności gry na słabsze urządzenia pojawiły się wczoraj zarówno na Twitterze Joe Belfiore jak i samego dewelopera.
Jeżeli nie mieliście jeszcze okazji zagrać w TR, to bez chwili wahania polecam Wam ten tytuł, bo pomimo prostoty rozgrywki, wciąga on niczym bagna i nie pozwala oderwać się o smartfona. Naszym zadaniem jest po prostu przebiec jak najdłuższą odległość po murze usianym przeszkodami. Po drodze więc skaczemy, ślizgamy się i zbieramy cenne monety, za które kupujemy różnego rodzaju ulepszenia. Fenomenalna w swojej prostocie, dla fanów bardzo szybkich i dynamicznych zręcznościówek pozycja wręcz obowiązkowa. Gra jest darmowa, ale dostępna tylko dla WP8.
UWAGA: Z komentarzy na WMPoweruser wynika, że zmiany w WPS nie zostały jeszcze wprowadzone i w sklepie widnieje stary .xap z grą, stąd też możecie otrzymywać informacje o tym, że nie jest ona dostępna na Wasze urządzenie z 512 MB RAM. Zmiana to pewnie kwestia godzin, być może nawet w tym momencie wszystko jest już OK.
UPDATE1 (23/06): Jak się okazało zmiana to nie kwestia godzin, bo po 3 dniach jakie upłynęły od publikacji tego newsa problem nadal występuje, do czego przyznaje się sam Belfiore pisząc na Twitterze.
Jak tylko dowiemy się, kiedy usterka zostanie naprawiona damy Wam znać 🙂
UPDATE2 25/06: No i się dowiedzieliśmy a w zasadzie Wy nas poinformowaliście, że grę można już ściągnąć bez żadnych kombinacji z WPS i powinna ona działać na urządzeniach z 512 MB RAM-u 🙂