W ostatnich czasach swego rodzaju kpienie z produktów konkurecji czy promocja swoich produktów kosztem wad innych, zdaje się być normalnym zabiegiem marketningowym. Mieliśmy Samsunga wyśmiewającego slogan promujący iPhona 5: The biggest thing to happen to iPhone since iPhone swoim The next big thing (SGS3) is already there czy drwienie z nowych map w iOS. A na przykład na niedawnej premierze SGS4 w NYC przed budynkiem, w którym miała ona miejsce HTC rozdawało kawę wraz z broszurami na temat ich nowego flagowca One. Nokia oczywiście nie pozostaje w tyle i niedawnymi spotami również wbija szpilę konkurencji – w tym wypadku podobnie jak HTC, Samsungowi i ich flagowemu modelowi Galaxy. Jak to robi, zobaczcie poniżej.
Wideo nie dotyczy wprawdzie bezpośrednio SGS4, ale zostało wypuszczone do sieci w okolicy jego premiery, czym Nokia zdaje się chyba sugerować, że nowy model Galaktyki również nie będzie sobie w stanie „poradzić” z 920-ską jeśli chodzi o zdjęcia nocne. Zaznaczyć trzeba że SGS3 i SGS4 różnią się pod względem zastosowanych aparatów.
A to numer 2: krótki acz sugestywny, ewidentny trolling Samsunga i SGS4 w wykonaniu Nokii
Co myślicie na temat tego typu promocji własnych produktów? Lubicie taką prześmiewczą politykę marketingową?